سپاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب در آمادگی کامل قرار دارد
کد خبر: 4044007
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

سپاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب در آمادگی کامل قرار دارد

امام جمعه کرمانشاه گفت: سپاه همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب در آمادگی قرار داشته و این موضوع تنها برای انتقام خون مستشار ایرانی نبوده و در آینده نزدیک انتقام آنان گرفته می‌شود.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با ظلم و استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت است، اظهار کرد: عربستان سعودی با کمک کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل، مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را مورد حمله قرار داده، اما سازمان‌های حقوق بشری در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

وی افزود: ملت ایران سالیان است با مشکلات مواجه هستند، اما به گفته بسیاری از دشمنان امروز این کشور به قدرتی در جهان تبدیل شده است.

آیت‌الله علما به اقدام سپاه در هدف قرار دادن پایگاه رژیم صهیونیستی در عراق اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب در آمادگی قرار داشته و این موضوع تنها برای انتقام خون مستشار ایرانی نبوده و در آینده نزدیک انتقام آنان گرفته می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه به ۲۹ اسفند و روز ملی شدن صنعت نفت ایران نیز اشاره و بیان کرد: انگلیس قصد داشت نفت ایران را برای ۱۰۰ سال تصاحب کند، اما مصدق، آیت‌الله کاشانی با حمایت مردم از این اقدام جلوگیری کردند.

وی به اهمیت جهاد تبیین نیز اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری طی هفته‌های گذشته بسیار بر جهاد تبیین تأید کردند و نمونه آن واقعه عاشورا است.

آیت‌الله علما در پایان با تبریک روز سرباز گمنام امام زمان(عج)، گفت: نیرو‌های امنیتی کشور خدمات بسیاری ارائه می‌کنند که به دلایلی نمی‌شود اقدامات خود را بازگو کنند و برخورد نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری قاتلین سرگرد نظری قابل تحسین است.

انتهای پیام
captcha