توزیع 60 بسته معیشتی با عنوان «مهر مهدوی محبت و همدلی» در ملایر
کد خبر: 4043852
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

توزیع 60 بسته معیشتی با عنوان «مهر مهدوی محبت و همدلی» در ملایر

مسئول هیئت حضرت خدیجه(س) و هیئت پیروان عترت رزمندگان اسلام ملایر از توزیع 60 بسته  معیشتی با عنوان «مهر مهدوی محبت و همدلی»  همزمان با نیمه شعبان در ملایر خبر داد.

بسته معیشتیمنیره روزبهانی، مسئول هیئت حضرت خدیجه(س)، درگفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با اعیاد پر برکت ماه شعبان و به مناسبت میلاد سراسر نور منجی عالم بشرینت حضرت مهدی موعود(عج)  تعداد 60 بسته معیشتی از سوی هیئت خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیئت حضرت خدیجه با عنوان «مهر مهدوی، محبت و همدلی» در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته را 180 میلیون ریال دانست و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، شیرینی و شکلات، و ماسک و ... بوده است.

روزبهانی با بیان اینکه سال گذشته نیز طرح مهر مهدوی و علی یاور با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم درآمد اجرا شد، افزود: امسال نیز طرح علی یاوران در ماه رمضان برگزار می‌شود.

روزبهانی با بیان اینکه همه کمک‌ها از سوی خیران و اعضای هیئت تامین می‌شود، تصریح کرد: این هیئت‌ها در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را برای تهیه وتوزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند دارند.

بسته معیشتی

بسته معیشتی

بسته معیشتی

 

انتهای پیام
captcha