توزیع 7200 بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4043720
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

توزیع 7200 بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی از توزیع هفت هزار و 200 بسته معیشتی در فاز دوم مرحله ششم «رزمایش همدلی و احسان» بین خانواده‌های نیازمند در استان خبر داد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربیاحسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: فاز دوم مرحله ششم «رزمایش همدلی و احسان» با اعتبار 36 میلیارد ریال به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی افزود: در این مرحله، هفت هزار و 200 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش پنج میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند آذربایجان‌غربی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان توزیع خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: اقلام ضروری برای هر خانوار از جمله برنج، قند، شکر، ماکرونی، روغن، تن ماهی، عدس، لوبیا و رب بسته‌های معیشتی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در این ایام پویش «احسان سلامت» و مرحله هفتم پویش «همدلی و احسان» با اهدای ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با اعتبار  بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال در سطح استان اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل امسال ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال معلول و ۳۰۵ بخاری بین خانواده‌های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان اهدا کرده است.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۲۵ هزار و ۹۲۳ بسته معیشتی و پروتئینی و ۹۶ هزار و ۷۶ بسته بهداشتی و ۷۲ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی و کنکور در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع و این برنامه‌ها از اول بهمن آغاز شده و تا آخر اسفند سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha