توزیع 2 هزار بسته معیشتی در البرز
کد خبر: 4043500
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: به‌مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان دو هزار بسته معیشتی به همت مرکز افق امامزاده محمد(ص) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از توزیع دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این اقدام در قالب برگزاری رزمایش تبرکات مهدوی با همکاری مرکز افق امامزاده محمد(ص)، حوزه 217 بسیج و سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و گروه‌های جهادی ساعت 14 امروز، 25 اسفندماه در آستان مقدس امامزاده محمد(ص) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همراه جشن مولودی‌خوانی و سخنرانی برگزار خواهد شد، افزود: ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی 500 هزار تومان و شامل اقلامی چون برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن و گوشت‌ گرم است.

این مسئول تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام شعبانیه پنج هزار بسته معیشتی در امامزادگان محمد(ص)، حسن(ع) و طاهر(ع) توزیع می‌شود که دیروز هزار بسته در امامزاده طاهر(ع) توزیع شد و دو هزار بسته هم تا نیمه شعبان در امامزاده حسن(ع) کرج توزیع خواهد شد و امروز هم این دو هزار بسته در امامزاده محمد(ص) توزیع و در مجموع پنج هزار بسته تکمیل می‌شود.

دشتکی در ادامه از اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع مبترکه البرز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دوازدهم هرماه 110 بسته معیشتی به همت مهدی‌یاوران البرز تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: در واقع با اجرای این طرح 110 مهدی‌یاور سفیر تهیه بسته‌های کمک معیشتی می‌شوند و در نهایت اگر کمبودی بود مراکز افق امامزادگان نیز همکاری می‌کنند و بسته‌های معیشتی تأمین و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: طرح قرار دوازدهم با توجه به ضرورت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح در قالب مهدی‌یاور می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به همراه واژه قرار دوازدهم به شماره 10000114261 پیامک و در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha