توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در سمنان
کد خبر: 4043409
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در سمنان

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان گفت: همزمان با نیمه شعبان و فرارسیدن سال نو ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان، امروز، 25 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه را اجرا می‌کند، گفت: در آستانه فرا رسیدن نیمه‌شعبان و سال نو این طرح با محوریت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع این طرح توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در استان سمنان است، افزود: این طرح به صورت متمرکز فردا پنجشنبه همزمان در سپاه استان سمنان و فرماندهی نواحی استان آغاز به کار می‌کند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برگزار می‌شود، افزود: بسته‌های معیشتی شامل ماکارونی، اقلام مصرفی، برنج، روغن است که بین محرومان جامعه توزیع خواهد شد.

به گفته کاشفی رزمایش مواسات و همدلی تاکنون در شش مرحله موفق صدها هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha