نیازمند مدیریت مجدانه مسئله‌محوری برای حل آسیب‌های اجتماعی هستیم
کد خبر: 4043152
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

نیازمند مدیریت مجدانه مسئله‌محوری برای حل آسیب‌های اجتماعی هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، گفت: مدیریت مسئله‌محوری در استان اردبیل حل کننده بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که در چندین ماه اخیر در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

رضا قاسمیان استانداریبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، ۲۳ اسفندماه، در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل، اظهار کرد: مدیریت مسئله‌محوری در استان اردبیل حل کننده بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که در چندین ماه اخیر در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی بیان کرد: داشتن مدیران جوان و خوش‌فکر در استان بخش عظیمی از مشکلات را برطرف می‌کنیم که درصدد رفع آن‌ها هستیم تا زمینه بسیاری از دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی را به نظاره بنشینیم که در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم را داشته باشند و از ظرفیت و توان آن در راستای کمک به حل مشکلات استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، گفت: باید گام‌های جدی برای حل مشکلات موجود برداشته شود تا بتوانیم با همراهی متولیان امر مشکلات موجود را برطرف کنیم که در این زمینه درصدد هستیم تا آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم که وظیفه داریم تا رفاه، امنیت و آرامش مردم را در بهترین شرایط فراهم کنیم.

قاسمیان تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف خدمات متعددی برای خدمت به جامعه هدف و نیازمندان ارائه کنیم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است تا بتوانیم اشتغال‌زایی را در استان محقق کرده و خدمت به جامعه هدف بهزیستی در استان را شاهد باشیم که در این زمینه اجرای فعالیت‌های پیشگیرانه در بحث غربالگری شنوایی و بینایی نوزادان امری مهم و اساسی است.

انتهای پیام
captcha