110 هزار بسته معیشتی عیدانه میان نیازمندان فارس توزیع می‌شود
کد خبر: 4041476
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

110 هزار بسته معیشتی عیدانه میان نیازمندان فارس توزیع می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس از تهیه و توزیع 110 هزار بسته معیشتی ویژه عید نوروز برای نیازمندان این استان خبر داد که در ایام پایانی سال میان آنان توزیع خواهد شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 17 اسفندماه در مراسم پنجمین مرحله کمک‌های مؤمنانه بسیج فرهنگیان استان گفت: بعد از منویات رهبر معظم انقلاب در ایام شیوع کرونا به جهت کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا، رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین مرحله از این رزمایش را به منظور توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در استان انجام داده‌ایم، افزود: به یاری خدا برای ایام نوروز 1401 هم 110 هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد که در ایام پایانی سال این کار محقق می‌شود.

بوعلی با تصریح اینکه از این تعداد 16 هزار بسته معیشتی میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود، گفت: نقش‌آفرینی فرهنگیان در کمک‌های مومنانه اثرات معنوی و تربیتی خوبی داشته است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته بیش از 20 هزار تبلت در آموزش و پرورش فارس با همکاری نهادهای مختلف برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد که یک کار جهادی و بی‌سابقه بود.

انتهای پیام
captcha