سبک زندگی شهدا در دانشگاه‌ها تبیین شود
کد خبر: 4041238
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور:

سبک زندگی شهدا در دانشگاه‌ها تبیین شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: اگر سبک زندگی شهدا در دانشگاه‌ها تبیین و تفسیر شود، بسیاری از مشکلات دانشگاه‌ها حل می‌شود.

 حجت الاسلام تقوی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی تقوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور، ۱۶ اسفند در آئین اختتامیه جشنواره ملی سرو سرخ که در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد، گفت: در مورد شخصیت سردار سلیمانی صحبت شده است اما تنها جمله‌ای که مقام معظم رهبری در مورد این سردار مطرح کردند این بود که سردار سلیمانی یک مکتب بود و قابلیت مکتب شدن برای جوانان را دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اينکه امروز جوانان ما به داشتن الگویی نظیر حاج قاسم احتیاج دارند، تصریح کرد: فضای دانشگاه‌ها را باید در راستای شناخت، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان و نسل جدید آماده کنیم.

حجت‌الاسلام تقوی بیان کرد: شهدا باید الگوی دانشجویان باشند لذا اگر سبک زندگی شهدا در دانشگاه‌ها تبیین و تفسیر شود، بسیاری از مشکلات دانشگاه‌ها حل می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن تشکر از اهتمام دانشگاه فرهنگیان به برگزاری جشنواره ملی سرو سرخ تأکید کرد: ابعاد مختلف زندگی شهدا برای تمام اقشار جامعه درس است شهدا با الگوگیری از سیدالشهدا(ع) پا در میدان گذاشته و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کردند؛ ما نیز با بزرگداشت نهضت عاشورا و ترویج سبک زندگی شهدا باید بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه‌ داشته و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و به طبع آن بین دانشجویان افزود: می‌توان با هم افزایی، مشورت و گذاشتن تجربیات زمینه رشد و پیشرفت این دانشجویان را فراهم کرد.

انتهای پیام
captcha