نقش مهم سازمان‌های مردم‌نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4040981
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

نقش مهم سازمان‌های مردم‌نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های این سازمان‌ها در شناسایی و احصای مشکلات محلات و رفع این مشکل‌ها بر کسی پوشیده نیست.

 آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، ۱۶ اسفندماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همواره آسیب‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سلامت و حتی امنیت وجود داشته و برای پیشگیری و مقابله و کاهش این آسیب‌ها ضروری است از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی، به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های این سازمانها در شناسایی و احصا مشکلات محلات و رفع این مشکلها بر کسی پوشیده نیست و از این رو سازمان فرهنگی ورزشی نیز نهایت همکاری را با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌دهد.

ابراهیمی گفت: امروزه ارتقای سطح زندگی اجتماعی و سلامت شهروندان جزو اولویت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل است و این سازمان برای تحقق اهداف خود همکاری خود را با سمن‌ها افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، افزود: ارتقای فرهنگ عمومی و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای پیشگیری از خشونت، اعتیاد و بیکاری در بین نوجوانان و جوانان از اهم مواردی است که در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha