نظامات شهید سلیمانی در قالب هنر معرفی شود
کد خبر: 4040677
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

نظامات شهید سلیمانی در قالب هنر معرفی شود

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با تاکید براینکه شهید سلیمانی را فقط با احساس و خاطره معرفی نکنیم، گفت: او صاحب مکتب و مدرسه درس آموز است و باید نظامات او را با هنر معرفی کرد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز ۱۵ اسفندماه در اختتامیه نخستین جشنواره شعر سرو، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به نام گذاری و محورهای جشنواره شعر سرو اشاره کرد و گفت: انتخاب چنین جشنواره‌ای با مضمون سیره اباعبدالله‌حسین(ع) بزرگترین پاسدار جهان اسلام و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد پاسداری انقلاب اسلامی بسیار مهم و قابل توجه است.

سردار معروفی با درود به روح بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، انقلاب موجودی زنده است و چون زنده است نیاز به نگهداری دارد و باید به فکر پیش برندگی باشد.

وی با بیان اینکه امام عظیم‌الشان(ره) ما به تاسی از پیامبر اعظم(ص) سپاه را تاسیس کردند، گفت: او با نامگذاری روز پاسدار انقلاب اسلامی همزمان با ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) به این مسیر جهت دادند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه با فکر و اندیشه می‌توان انقلاب را حفظ و ترویج کرد و سپاه فقط به دنبال حفظ انقلاب نیست، تاکید کرد: اگر فقط بگوییم به فکر حفظ انقلاب هستیم این امر محافظه‌کاری است.

وی تصریح کرد: جز با اندیشه عاشورایی و حسینی نمی‌توان انقلاب را ترویج کرد و راه رسیدن به این اندیشه نشستن بر سر کلاس عباس‌بن‌علی(ع) است و نمونه آن حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی با تاکید براینکه شهید سلیمانی را فقط با احساس و خاطره معرفی نکنیم، گفت: او صاحب مکتب و مدرسه درس‌آموز است و باید او را با اندیشه زیبا و نظاماتش معرفی کرد و باید با هنر، نظام اعتقادی، ولایی، سیاسی، وحدت و نظام تقریب شهید سلیمانی را معرفی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است که توانست نگاه جهان اسلام و اهل‌سنت را به شیعه و نظام جمهوری اسلام عوض کند.

انتهای پیام
captcha