توزیع هزار بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایر
کد خبر: 4040672
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

توزیع هزار بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع تعداد یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در ماه شعبان خبر داد و گفت: برای تهیه هر کدام از این بسته‌ها 450 هزار تومان هزینه شده است.

ابوذر عباسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به برنامه‌های این اداره در این ایام، گفت: جشن‌های شعبانیه در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده علی‌اکبر(ع) کرکان، امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد و ... برگزار می‌شود.

وی غبارروبی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان را از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شهرستان ملایر دانست و تصریح کرد: در این ایام چهار نفر از روحانیون و مبلغان به بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر اعزام می‌شوند که برنامه‌های مشاوره دینی، برگزاری جشن‌ها و همچنین برنامه‌های فرهنگی و غرفه‌های کودکان را در بقاع متبرکه برعهده خواهند داشت.

وی در ادامه از توزیع تعداد یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در ماه شعبان خبر داد و گفت: برای تهیه هر کدام از این بسته‌ها 450 هزار تومان و جمعاً 450 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 10 هزار بسته معیشتی از  سوی این اداره در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، اظهار کرد: این بسته‌های در بین خانواده‌های نیازمند، اقشار آسیب‌پذیر، و... توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha