توزیع 12000 بسته معیشتی در سلماس
کد خبر: 4038883
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

توزیع 12000 بسته معیشتی در سلماس

امام‌جمعه سلماس گفت: در سال‌های گذشته و جاری بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها جمع‌آوری و به دست افراد نیازمند رسیده و تا حدی که امکان دارد سعی در برطرف کردن حداقل نیازها برای اولیا این دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را داریم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه شهرستان سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدهادی هاشمی، معاون آموزش ابتدایی، 7 اسفندماه در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلماس اظهار کرد: طرح (آبا) طرحی برای گسترش آموزش در تمامی نقاط شهرستان و به خصوص برای جذب کودکان کار که فرصت حضور در مدرسه را ندارند است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از ابزارهای الکترونیکی همچون تلویزیون، موبایل، لب‌تاپ و غیره آموزش را بر پیش پای دانش‌آموزان خواهیم برد و برای انجام این کار به همت خیرین محترم شهرستانی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه شهرستان سلماس هم در این جلسه گفت: در سال‌های گذشته و جاری بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها جمع‌آوری و به دست افراد نیازمند رسیده و تا حدی که امکان دارد سعی در برطرف کردن حداقل نیازها برای اولیا این دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را داریم.

امام‌جمعه سلماس ادامه داد: احساس مسئولیت توسط یک معلم و مربی بزرگترین هدیه خداوند متعال به او است چرا که هرچقدر این احساس مسئولیت بیشتر باشد فرد با وجدان بیشتری به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معلمان با درک بالا و دلسوزی که دارند می‌توانند این توانایی و درک بالا را به دانش‌آموزان منتقل کنند و واقعیت این است که وجود کودکان کار ضعفی برای همه ما بوده و باید حداکثر تلاش خود و در حد وسع از اقدامات لازم برای حمایت از این خانواده‌ها دریغ نکنیم.

کاظم غنی‌زاده، فرماندار سلماس هم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته امور تربیتی گفت: از زحمات تمامی فرهنگیان عزیزی که به خصوص در شهرستان سلماس برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: طرح (آبا) طرح عالی برای حمایت از آموزش بوده که برای آن اعتبارات لازم را در نظر گرفت و فرمانداری سلماس آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از این دانش‌آموزان اعلام می‌دارد و نامه مورد نظر برای حمایت ارگان‌های مختلف شهرستانی جهت ادامه تحصیل این دانش‌آموزان را نیز به طور جد به سایر ادارات برای جذب اعتبارات ارجاع خواهد داد.

انتهای پیام
captcha