لزوم فعالیت‌ نهادهای انقلابی اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4038311
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

لزوم فعالیت‌ نهادهای انقلابی اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به لزوم فعالیت‌های نهاد انقلابی امور تربیتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: تناسب برنامه‌های امور تربیتی با نیازهای جامعه یک اولویت است.

احمد ناصری آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، چهارم اسفندماه، اظهار کرد:  تهاجمات فرهنگی سازمان یافته و اثرات منفی جهانی شدن که تعارضاتی را با ارزش‌های معنوی و انقلابی ما دارد، خطراتی را برای نسل در حال رشد به وجود آورده که با هدایت مقام معظم رهبری که تکالیفی را برای دستگاه‌های تربیتی و فرهنگی در این خصوص تعیین کرده‌اند، رشد این آسیب ها کاهش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی که در حوزه امور تربیتی اجرایی می‌شود، بدون شک بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را خنثی کرده است.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: تجارب خوبی در برگزاری برنامه‌ها در هفته تربیت اسلامی در سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم که حتی در شرایط موجود کرونایی هم می‌توانیم برنامه‌های خوبی اجرا کنیم.

ناصری، عملکرد حوزه پرورشی و فرهنگی را در سال‌های اخیر خوب ارزیابی کرد و گفت: در سال‌های اخیر چه در حوزه پرورشی و فرهنگی و چه حوزه تربیت بدنی و سلامت استان در بخش‌های توسعه نیروی انسانی متخصص و امکانات و نیز فضاهای ورزشی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی، با اشاره به اهمیت مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز اظهار کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته تربیت اسلامی با سه رویکرد، تکریم، ترویج و توسعه طرح‌های پرورشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha