جهاد تبیین نیازمند مدیران جهادی است
کد خبر: 4038210
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
امام جمعه شهرستان دلند:

جهاد تبیین نیازمند مدیران جهادی است

امام جمعه شهرستان دلند در هشتمین رزمایش کمک های مومنانه روستای گلند، گفت: جهاد تبیین، به مدیر جهادی نیاز دارد و مهم‌ترین مدیران جهادی ما همین جوانان هستند که می‌توانند ارزش‌های متعالی را به‌نوعی از گذشته بگیرند، آن‌ها را به روز کرده و از حال به آینده انتقال بدهند.

حجت الاسلام کیایی امام جمعه دلند

به گزارش ایکنا از گلستان، هشتمین رزمایش کمک های مومنانه با حضور حجت‌الاسلام محسن کیایی، امام جمعه شهر دلند، حجت‌الاسلام میررسولی، ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از نمازگزاران، معتمدین و اهالی روستا، ۳ اسفند در مسجد جامع شهرستان دلند برگزار شد.

امام جمعه شهرستان دلند ضمن تشکر از خیرین و معتمدین عوامل برگزار کننده این حرکت خداپسندانه  افزود: جهاد تبیین، به مدیر جهادی نیاز دارد و مهم‌ترین مدیران جهادی ما همین جوانان هستند که می‌توانند ارزش‌های متعالی را به‌نوعی از گذشته بگیرند و آن‌ها را به روز کرده و از حال به آینده انتقال بدهند.

حجت‌الاسلام کیایی با بیان اینکه در این زمینه نیز علاوه بر نخبگان و فعالان فرهنگی رسانه‌ای، مسئولان و مدیران کشور نیز رسالت سنگینی دارند، افزود: عملکرد صحیح و اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان موجب می‌شود تا بستر برای تبیین، به مراتب بیشتر فراهم شود.

امام جمعه شهرستان دلند با بیان اینکه مدیر جهادی و کسی که در جهاد تبیین شرکت می‌کند، باید بتواند به‌نوعی با اتکاء به ارزش‌های الهی و اسلامی نسبت‌ به کارها مبادرت بورزد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اخیراً به صراحت فرمودند که اگر ما حقایق انقلاب و کشور را به درستی تبیین نکنیم، دشمن با دروغ و تحریف، جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.

حجت‌الاسلام کیایی افزود: ما اگر می‌خواهیم این مطالبه به حق مقام معظم رهبری را عملی کنیم، باید در این راه از طعنه‌ها و کنایه‌ها، فشارها و هجمه‌های دشمن نهراسیم چرا که استقامت، صبر و بصیرت در این خصوص به عنایت الهی باعث پیروزی و موفقیت ما خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha