اجرای «رزمایش همدلی و احسان» در کهگیلویه
کد خبر: 4037289
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

اجرای «رزمایش همدلی و احسان» در کهگیلویه

به همت گروه جهادی شهید تقوی و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هفتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه اجرا شد.

 «رزمایش همدلی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمیلاد توسلمند، رئیس انجمن جهادگران کهگیلویه امروز، 30 بهمن‌ماه در حاشیه رزمایش احسان و همدلی در شهرستان به همت گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی، اظهار کرد: با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 140 کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دستگیری از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا بیش از پیش ضرورت دارد، افزود: فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در روزهای شیوع ویروس کرونا باید بیش از گذشته انجام گیرد.

رئیس انجمن جهادگران کهگیلویه تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای این امر مهم حمایت‌های خیلی خوبی را انجام داده است و در حال انجام دادن هست و اجرای این رزمایش‌های همدلی و احسان در نقاط مختلف ایران اسلامی ستودنی است.

توسلمند رزمایش را جلوه زیبایی از نمایش همدلی برای جهانیان دانست و یادآور شد: گروه جهادی شهید سید عبدالمحمد تقوی در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۴۰کیلو گوشت گوسفندی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز شهادت و تولد شهید سید عبدالمحمد تقوی بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha