توزیع بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی
کد خبر: 4037009
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

توزیع بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، ۲۷ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

مجید الهی‌راد مدیر کل کمیته امداد استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی‌راد مدیر کل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان و هم افزایی کمیته امداد انجام شده است، افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) دو هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان، راز، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان توزیع شده است. 

وی در رابطه با اجرای طرح اطعام نیازمندان نیز در این ایام افزود: به همین مناسبت بیش از ۲۵ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری سطح استان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به کمک‌های خیران در تهیه گوشت مورد نیاز خانوارهای تحت حمایت نیز گفت: خیران استان ۵۱۶ کیلو گوشت قرمز به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند که توسط مراکز نیکوکاری بین آنان توزیع شد و علاوه بر آن ۲۳۲ کیلو گوشت قرمز نیز توسط آستان قدس به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد که تمامی این گوشت‌ها با اولویت خانواده‌های بیمار، ایتام و نیازمندان توزیع شد.

 

انتهای پیام
captcha