مذاکره به معنای گذشتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست
کد خبر: 4035647
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
امام‌جمعه قزوین:

مذاکره به معنای گذشتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست

امام‌جمعه قزوین گفت: امروز اگر مذاکره می‌کنیم، به معنای زمین گذاشتن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیست، بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله(ص) در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم و این آرمان انقلاب و امام است و ما با این نگاه مذاکره می‌کنیم.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام‌جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه که امروز ۲۲ بهمن در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن و ولادت امام جواد(ع)، بیان کرد: امام جواد(ع) وقتی متولد شدند امام رضا(ع) فرمودند این مولودی است که از نظر برکت وجودی‌اش مانند او نداریم. همه ائمه ما برکت هستند و امام جواد(ع) در آن شرایط که سن کمی داشت، رسالت انبیا را بر دوش گرفت. ائمه قرآن‌های ناطق بودند و از این منظر هم برکت محسوب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به رونمایی از موشک راهبردی خیبرشکن، گفت: رونمایی از موشک خیبرشکن بسیار معنادار بود. الحمدالله زمانی که گروهی از فرزندان این مملکت با اجانب مذاکره می‌کنند، گروه دیگر در تلاش برای تقویت بنیان‌های نظامی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتاً معجزه‌ای الهی بود، بیان کرد: رونمایی از این موشک نشان داد که ما نرفته‌ایم با آن‌ها قدم بزنیم تا نظرمان عوض شود، ما در دفاع از مستضعفان عالم لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم، ما در دفاع از مظلومان یمن عقب نشینی نخواهیم کرد، ما در تحقق اراده الهی برای فراگیر کردن نور الهی، کوتاه نمی‌آییم و حامی مستضعفان عالم خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: اگر مذاکره و گفت‌وگو می‌کنیم، به معنای زمین گذاشتن آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نیست، بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله(ص) در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم و این آرمان انقلاب و امام است و ما با این نگاه مذاکره می‌کنیم. مذاکره امروز با قدرت، قوت و اتکای به خدای متعال است و حتما نتایج ارزشمند خواهیم گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف با حج و جمعه وجه مشترک دارد، ذکر و تقوا مثل ارکان اعتکاف، حج و نماز جمعه است و ان‌شاءالله بتوانیم از این ایام بهره کافی را ببریم.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به ارتحال حضرت زینب(س) در ماه رجب، گفت: حضرت زینب(س) بانویی است که سرمایه انقلاب و عامل بسیار مؤثری در پیروزی انقلاب بود زیرا الگوی زنان جامعه ما قرار گرفت. میدان ژاله و شهادت بانوان را فراموش نمی‌کنیم که آن‌ها بانوان تربیت شده در مکتب حضرت زینب(س) بودند.

انتهای پیام
captcha