آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 4035461
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
آیت‌الله نیازی:

آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: اهداف قیام امام راحل(ره) و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان بازگو و آنان را با ارزش‌های ناب تفکر خمینی کبیر آشنا کنیم.

آیت الله هاشم نیازی، عضو خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ».(احقاف،۱۳)

یوم‌الله ۲۲ بهمن، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که ظلم و کاخ‌های جور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با دست خالی و ایمان و عزمی راسخ و وحدت و همدلی، رژیم خودباخته و وابسته پهلوی را سرنگون کرد و با ثبت صفحه زرین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

فجری که پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای ایران سربلند گردید.

امروز باید اهداف قیام امام راحل عظیم‌الشان(ره) و آرمان‌های انقلاب را برای نسل جوان بازگو و آنان را با ارزش‌های ناب تفکر خمینی کبیر آشنا نمود و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری جوانان را در برابر توطئه‌های دشمن آگاه کرد.

اینجانب، ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و اعیاد رجبیه به مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان، ضمن تشکر از آحاد مردم بزرگوار و همیشه در صحنه این دیار، تقاضا می‌کنم تا با رعایت موازین بهداشتی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، همانند گذشته حضوری وحدت‌آفرین داشته و پیمان خویش را با امام راحل(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید نمایند و با فریاد رسای خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار بکوبند.

در پایان، پیروزی بر دشمنان اسلام و مسلمین و توفیق روزافزون و گشایش و برکت و سلامتی برای ملت شریف ایران، به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز را از خداوند منان و بقیةالله الاعظم ارواحنافداه مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha