توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در کردستان
کد خبر: 4034686
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در کردستان

در هفدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به همت سپاه استان کردستان بین افراد نیازمند توزیع شد.

توزیع 21 هزار بسته معیشتی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم نهضت کمک مؤمنانه و توزیع ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی که شامگاه گذشته، 18 بهمن‌ماه در سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، با بیان اینکه نهاد سپاه جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که با تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل شد، افزود: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هرجایی از کشور نیاز به خدمت و کار جهادی بوده سپاه حضور مؤثر و پررنگی داشته است.

وی با اشاره به نقش سپاه در استای خدمت به مردم، افزود: همانگونه که سپاه در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرد امروز نیز در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت مومنانه فعالیت می‌کند.

استاندار کردستان بیان کرد: با انسجامی که میان مجموعه اجرایی استان و سپاه در دوره جدید به وجود آمده شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان هستیم

وی توزیع کمک‌های مؤمنانه را گام مهمی در راستای جبران بخشی از مشکلات نیازمندان ذکر کرد و افزود: انتظار می رود که این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با جدیت بیشتر ادامه داشته باشد.

گفتنی است؛ در جریان برگزاری این مراسم و بر اساس اعلام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آزاد شدند.

انتهای پیام
captcha