توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4033262
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در منطقه شمال غرب شیراز

مسئول فرهنگی ـ هنری سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر این ناحیه از سپاه از توزیع 1500 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شمال غرب این کلان‌شهر خبر داد.

توزیع بسته معیشتی، شمال غرب شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمد هادی رحیمی، مسئول فرهنگی ـ هنری سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 13 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏‌انداز کرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر یکسری برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی این ناحیه از سپاه اجرا خواهند شد، از توزیع 1500 بسته معیشتی میان نیازمندان طی این ایام خبر داد و گفت: مرمت و بازسازی منزل محرومین، افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی و نشست شورای جهادی و تجلیل از جهادگران  بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) است که توسط بسیج سازندگی طی دهه مبارک فجر در شمال غرب برگزار خواهد شد.

رحیمی، برپایی ایستگاه صلواتی، جشن‌های پایگاهی و نورافشانی، ویژه برنامه طنین انقلاب، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تولید عکس، موشن، استوری و کلیپ در بستر فضای مجازی و غبارروبی و سرکشی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این ناحیه در ایام دهه فجر در منطقه شمال غرب شیراز اعلام کرد.

مسئول فرهنگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز شیراز بیان کرد: سلسله برنامه‌های روشنگری با عنوان رزمایش ثامن در بستر فضای مجازی توسط بسیجیان در راستای تبیین و روشنگری مباحث و مسائل نظام و دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌هایی هستند که از اوایل دهه فجر شروع و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، گفت: دهه فجر طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

رحیمی ادامه داد: ایام مبارک و غرورآفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری‌های انقلابی و حیات‌بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است. ملت ما در عرصه‌های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی در میان کشور‌های پیشرفته قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شده است.

انتهای پیام
captcha