طراحی لوگو و بسته‌بندی محصولات پیشران‌ها در گلستان
کد خبر: 4032701
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
مدیر‌اجرایی طرح ملی‌ توسعه مشاغل‌خانگی گلستان :

طراحی لوگو و بسته‌بندی محصولات پیشران‌ها در گلستان

مدیر‌ اجرایی طرح ملی توسعه‌‌ مشاغل خانگی گلستان‌ گفت: یکی از اقدامات مؤثر برای ارسال و فروش محصولات پیشران‌ها در توسعه مشاغل خانگی ایجاد لوگو و طراحی بسته‌بندی شده توسط صاحب محصول است.

مهدی خطیر نامنی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستانمهدی‌ خطیر‌ نامنی، مدیر‌ اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل‌ خانگی استان گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان‌ گفت: مشاغل خانگی با توجه به نیاز کم به منابع مالی و مزایای فراوان، نقش سازنده‌ای در اشتغال و توسعه اقتصادی خانواده‌ها دارد.

مدیر‌ اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی دولت‌ها، کمبود شغل و محدودیت ایجاد اشتغال است، بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر برای ارسال محصولات پیشران‌ها در توسعه مشاغل خانگی ایجاد لوگو و طراحی بسته بندی شده توسط صاحب محصول است.

خطیر نامنی با بیان اینکه پیشران‌ها می‌توانند با ارسال مشخصات محصولات خود، رایگان صاحب لوگو و طراحی بسته‌بندی شوند، تصریح کرد: با توجه به‌ اینکه لوگو بخش مهمی از طراحی بصری و یکی از مهم‌ترین عناصر هویت برند بوده است، لذا داشتن لوگوی مناسب و مخصوص به برند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به مزایای طراحی لوگو اشاره کرد و گفت: ایجاد و طراحی لوگو برای محصولات پیشران‌ها به کسب ‌وکار هویت داده و تصویری حرفه‌ای از برند مورد نظر در ذهن مخاطب مجسم می‌کند.

مدیر‌ اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان با بیان اینکه ایجاد لوگوی حرفه‌ای برای مخاطب با در نظر گرفتن مفهوم و استراتژی‌های ارتباطی برند، طراحی می‌شود، افزود: این اقدام در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که از سوی اداره کل تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی واحد گلستان‌ انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha