کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان سیل‌زده جنوب استان کرمان
کد خبر: 4029622
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان سیل‌زده جنوب استان کرمان

به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و خیریه آبشار عاطفه‌ها و در جریان رزمایش همدلی که برای کمک به سیل‌زدگان شهرستان‌های جنوب استان کرمان در قلعه‌گنج انجام شد، اقلام بهداشتی، لوازم منزل و بسته‌های معیشتی، جمعا به ارزش ۲ میلیارد تومان بین سیل‌زدگان توزیع گردید.

رزمایش همدلی در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمان، امروز ۲۸ دی ماه، در جریان رزمایش همدلی که در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد، بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزارتومان، بیش از ۱۰۰۰ بسته بهداشتی به ارزش هر بسته۶۰ هزارتومان، اقلام و لوازم ضروری منزل شامل ۲۰۰ بخاری، ۲۳۰ تخته پتو، ۶۰ رول نایلون ضخیم، البسه زمستانی وغیره جمعا به ارزش ریالی ۲ میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و خیریه آبشار عاطفه‌ها به سیل‌زدگان شهرستان‌های جنوبی استان اهدا گردید.

علیرضا وحیدزاده، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور فعال و مسئولانه خیرین و تشکل‌های مردم نهاد در ساماندهی وضعیت نیازمندان در شرایط بحرانی بیان کرد: تلاش جهت تغییر نگاه انسان‌ها، ارزشی بسیار بالا و قابل توجه دارد چرا که با تغییر نگاه می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را با متوجه کردن افراد به آن موضوع حل و فصل کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های بالقوه جامعه هدف، تصریح کرد: مددکاران و خیرین باید تلاش کنند تا توانمندی‌های جامعه هدف را کشف کرده و پرورش دهند چرا که این موضوع می‌تواند وسیله‌ای بسیار موثر و قوی در بهبود وضعیت آن‌ها باشد.

وحیدزاده ایجاد خودباوری و شناسایی توانمندی‌های افراد دارای معلولیت را خدمتی ارزشمند و ماندگار دانست و افزود: حضور خیرین، نیکوکاران و افراد داوطلب در این گونه حرکت‌های پسندیده و ارزشمند می‌تواند سرآغازی برای تغییرات عمیق و ماندگار در نگاه همه کسانی باشد که دل در گرو خدمت به جامعه خود بسته‌اند.

سرپرست بهزیستی کرمان تصریح کرد: امیدواریم این گونه خدمات همچنان تداوم داشته باشد و با هدفمند کردن کمک‌ها و حمایت‌ها، مسیر تعالی و استقلال پایدار محرومین و نیازمندان را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha