ضرورت روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان
کد خبر: 4029006
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

ضرورت روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام‌الله گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای خود تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب را به چالش بکشد که این امر ضرورت روشنگری دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان می‌طلبد.

سعید شعبانی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز، 26 دی‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: کشور ما مستقل، آزاد، مقتدر، پیشروی در علم، انباشته از تجربیات گرانبها و برخوردار از منطق قوی در جهان بوده است که همین ویژگی‌ها موجب دشمنی روزافزون استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شده است.

وی افزود: هر ساله با نزدیک شدن به ایام‌الله گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای خود و فضای مجازی تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب را به چالش بکشد که این امر ضرورت روشنگری جوانان و نوجوانان در مورد دستاوردهای انقلاب را می‌طلبد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را برای ملت ما داشته است، بیان کرد: خوداتکایی، تکیه برخود، خودباوری و احیا هویت و انسانیت در جامعه و در بین مردم ازجمله دستاوردهای این انقلاب برای مردم ماست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نرخ تورم‌های در کشور افزود: ریشه‌های شکل‌گیری این مشکلات اقتصادی و تورم‌ها که از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نشئت می‌گیرد، برای مردم تبیین شود.

شعبانی با اعلام اینکه مسئولان نیازمند وفاق ملی و تولید سرمایه هستند، بیان کرد: اهداف و رسالت‌های دولت سیزدهم بیشتر برای مردم تشریح شود.

وی بیان کرد: امیدواریم برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته باشد و در این راستا تبیین دستاوردهای نظام، اقناع نسل جوان و نوجوان، مشارکت مردمی خودجوش، استفاده حداکثری از فضای مجازی، تأکید بر استمرار کمک‌های مؤمنانه و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از شناسایی 10 روستای محروم در استان کردستان خبرداد و یادآور شد: در ایام‌الله دهه فجر بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه بین مردم این روستاها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha