دومین کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در تولید محتوا برگزار شد
کد خبر: 4028371
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

دومین کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در تولید محتوا برگزار شد

دومین کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در تولید محتوا از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان برگزار شد.

دومین کارگاه  توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی در تولید محتوا در گلستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، دومین کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در  تولید محتوا با حضور مدیران مؤسسات استان و شهرستان‌ها امروز ۲۳ دی ماه در حسینیه امام خمینی(ره) قرارگاه عاشوراییان در گلستان برگزار شد.

محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی کوثر گرگان گفت: کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در فضای مجازی باعث می‌شود که مدیران در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تولید محتوای ارزشمند برای کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی گلستان با بیان اینکه استقبال مدیران مؤسسات قرآنی در این کارگاه‌ها بسیار خوب بوده است، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از آموزش‌ها در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد، لذا باید از ظرفیت فضای مجازی در تولید محتوای قرآنی و ایجاد انیمیشن‌های قرآنی استفاده کرد که وجود این کارگاه‌ها در این زمینه ارزشمند و سودمند است.

همچنین؛ در این کارگاه، آموزش کار با تلفن همراه (اندروید)، آموزش تولید محتوا(عکس، ویدئو)، آشنایی با اینستاگرام و اصول هشتگ گذاری، مخاطب‌شناسی و جذب مخاطب در فضای مجازی، ساخت و مدیریت صفحه اینستاگرام، آموزش کار با نرم‌افزارهای مختلف توسط اساتید آموزش داده شد.

انتهای پیام
captcha