دهه فجر باید به یک دهه امیدآفرین تبدیل شود
کد خبر: 4028316
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

دهه فجر باید به یک دهه امیدآفرین تبدیل شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در دهه فجر مردم انتظار دارند آثار پیروزی انقلاب را ببینند و ما باید دهه فجر را به یک دهه شاد و امیدآفرین به‌عنوان یک جشن ملی تبدیل و از ظرفیت آن بهره‌برداری کنیم.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۲۳ دی ماه در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم، این انقلاب نهضت شکوهمندی بود که با رهبری امام(ره) و مردم به پیروزی رسید.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا به صحنه آمد و بعد از اینکه تمام ترفندهای خود را از نظر نظامی، سیاسی و فرهنگی به کار برد و در ابعاد مختلف با شکست مواجه شد که این شکست نتیجه بصیرت مردم و راهبری‌های رهبری است.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: در دهه فجر مردم انتظار دارند آثار پیروزی انقلاب را ببینند و ما باید دهه فجر را به یک دهه شاد و امیدآفرین به‌عنوان یک جشن ملی تبدیل و از ظرفیت آن بهره‌برداری کنیم و مسیر امیدآفرینی را به مردم نشان دهیم و باید در زمینه تبیین نیز تلاش کنیم تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به شیوه صحیح در جامعه بیان کنیم زیرا اگر این کار انجام نشود دشمنان با تصویرسازی غلط دستاورد و ماحصل انقلاب را زیر سوال برده و برای تحقق اهداف خود تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: امام  راحل به قصد آزاد کردن ملت ایران و مسلمانان منطقه از یوغ آمریکا قیام کرد و به فضل الهی ملت را از دام آمریکا نجات داد و دومین دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عبارت است از اینکه ایران به تدریج به یک قدرت بی‌مانندی در خاورمیانه تبدیل شد و سومین دستاورد انقلاب اسلامی که باید بر آن تکیه کنیم عبارت از گرایش به بنیادهای علمی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کشور ما در نانوتکنولوژی، بهداشت و درمان، میکروب‌شناسی، تولید واکسن و بسیاری از عمل‌های جراحی مغز، چشم و قلب در دنیا سرآمد شده که این هم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha