کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس
کد خبر: 4028085
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس

سیصد و چهل‌وهشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «سید شرف الدین و کتاب المراجعات» روز گذشته ۲۱ دی‌ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

کرسی تلاوت در علی‌آباد کتول به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم سیصد و چهل‌و‌هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «سید شرف الدین و کتاب المراجعات» روز گذشته 21 دی‌ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام رضا(ع) علی‌آبادکتول برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دعای توسل با نغمه مداح اهل بیت(ع) رضا صدقی انجام شد و در ادامه شرح حکمت ۲۵۱ نهج البلاغه امیرالمؤمنین امام علی(ع) در موضوع شیرینی و تلخی دنیا و آخرت توسط محمد باقر زنگانه صورت گرفت.

همچنین در این جلسه صفحه ۵۶۰، سوره مبارکه تحریم آیات ۱ تا ۷ و سوره مبارکه شمس توسط  محمد ابراهیم جهش از قاریان ممتاز استانی قرائت شد و تفسیر قرآن از سوی سید محمد حسینی واعظ در مورد حسرت در قیامت و اینکه باورهایی زیادی در دین مبین اسلام وجود دارد که درک کامل آن بسیار راهگشاست و آن حسرت در قیامت است ارائه شد.

تذکرات پیرامون جلسات قرآن توسط مدیر کرسی تلاوت استاد علی اصغر زنگانه و دعای ختم جلسه توسط مجری پایان بخش جلسه ۳۴۸ کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور بود.

این جلسه قرآنی هر هفته سه‌شنبه به‌صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحهhttp://tv.khademeen.ir/khademeen و پیام رسان گپ به آدرس کانال  https://gap.im/khademeen‌، شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال http://rubika.ir/khademeen  و پیام‌رسانه سروش https://splus.ir/sapp_events/khademeen_tv پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha