شهید سلیمانی هنرمندی ارزشی و سرآمد همه هنرمندان بود
کد خبر: 4027906
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح:

شهید سلیمانی هنرمندی ارزشی و سرآمد همه هنرمندان بود

معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه لشکر گسترش دهنده مکتب شهید سلیمانی هنرمندان هستند که با ابزار هنر، ملت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند و در قلب‌ها نفوذ می‌کنند، گفت: شهید سلیمانی یک هنرمند ارزشی و سرآمد همه هنرمندان بود.

ابوالفضل شکارچی معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح در آئین اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی که امروز ۲۱ دی‌ماه در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: هنر از دیدگاه اسلام سه بخش دارد که شامل هنر ارزشی، هنر بی‌ارزش و هنر ضد ارزش است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه اسلام هنر ارزشی آن است که انسان را به آخریت نورانی هدایت کند، گفت: هنر ارزشی بستری برای دستیابی به قله‌های کمال است که بخش ناچیزی از پاداش آن در این دنیا به هنرمندان می‌رسد و اصل پاداش، ذخیره آخرت خواهد شد.

شکارچی هنر بی‌ارزش را هنری بی هدف خواند و افزود: هنر ضد ارزش مبانی و اصول دینی را هدف می‌گیرد و حماسه‌های انسان‌ساز را کمرنگ جلوه می‌دهد و حماسه سازان را تحقیر می‌کند در حالی که هنر ارزشی مروج مکتب است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک هنرمند ارزشی و سرآمد همه هنرمندان بود. او به عزت نرسید مگر اینکه اول تمام مقدمات شهادت را در خود از نوجوانی فراهم کرد. او صاحب تزکیه نفس، مردمدار، ولایتمدار، معلم و متعلم و یک رو بود و یک مکتب انسان ساز داشت.

معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید سلیمانی محصول برکت و تفضل الهی بود. او بزرگ شده مکتب اسلام ناب محمدی و مکتب امامین انقلاب بود و امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر ضرر کرد تا زمانی که او فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ارزشمند شهید سلیمانی التزام عملی به فرمان ولایت‌فقیه بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنچه را که ولی فقیه از او می‌خواست با تمام توان و ظرفیت انجام می‌داد و عیناً فرمان را اجرا می‌کرد و اگر همه مسئولان همه اینگونه عمل می‌کردند کشور دیگر مشکلات نداشت.

شکارچی تصریح کرد: ولی فقیه رکن اصلی پیوند بین امت و شریعت است و اگر فرمانش به زمین بماند شریعت و مردم آسیب می‌بینند و این بارزترین ویژگی شهید سلیمانی است که باید به زبان هنر به دنیا منتقل شود. هر ملتی که به ولی پیوند بخورد پیروز است و اگر فاصله بگیرد مجبور به پذیرش ذلت و اسارت است.

وی آمریکا را بزرگترین تروریست و ترویست پرور جهان و پایمال کننده حقوق بشر دانست و گفت: آمریکا پوشالی‌ترین حکومت جهان است و هر جایی که نا امنی وجود دارد با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد و چنین رژیم پلیدی حاج قاسم را به شهادت رساند که این برگ زرینی است برای کسی که همیشه تشنه شهادت بود.

معاون هنری و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه لشکر گسترش دهنده مکتب شهید سلیمانی هنرمندان هستند که با ابزار هنر ملت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در قلب‌ها نفوذ می‌کنند، گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی رسالت ما بعد از شهادت او است.

شکارچی ادامه داد: بیان اقدامات شهید سلیمانی کار هنرمندان است و ترویج مکتب او یک جهاد در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha