توزیع 1500 بسته معیشتی در کاشمر
کد خبر: 4027680
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

توزیع 1500 بسته معیشتی در کاشمر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشمر از توزیع 1500 بسته معیشتی در گام پنجم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشمر، در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پنجمین مرحله کمک‌های مؤمنانه هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در حال انجام است، در این مرحله 1500 بسته توسط بسیج سازندگی، سپاه امام رضا(ع)، پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های بسیج تهیه و توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در ‌بسته‌های معیشتی این دوره 6 قلم کالا به ارزش پنج میلیون ریال پیش‌بینی شده است که در بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی با همراهی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد، بیان کرد: با همکاری خیرین، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، بهزیستی و کمیته امداد خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده اقتصادی ناشی از ویروس کرونا شناسایی و بانک اطلاعاتی این افراد تشکیل شده است.

وی از توزیع هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه دیگر تا پایان سال 1400 در بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح کمک مؤمنانه 7000 بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشمر بیان کرد: سپاه پاسداران در راستای سلسله اقدام‌های کمک معیشتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمده و کمک‌های خود را به دست فقرا و نیازمندان جامعه می‌رساند و جامعه هدف نیز با همکاری دستگاه‌های متولی شناسایی شده است.

انتهای پیام
captcha