مکتب سردار سلیمانی شهادت‌ساز است
کد خبر: 4026024
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

مکتب سردار سلیمانی شهادت‌ساز است

امام‌جمعه هیدج با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی مکتب شهادت‌ساز است، افزود: وصیت‌نامه شهید سلیمانی، هشداردهنده و بیدارگر بوده و نگاه ملی، انقلابی و وحدت‌بخش به همه موضوعات دارد.

سردار سلیمانی به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسدالله زارعی، امام‌جمعه هیدج شامگاه دیروز، ۱۳ دی‌ماه در مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در شهر هیدج برگزار شد، با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی مکتب شهادت‌ساز است، افزود: علامه مصباح و شهید سلیمانی هر دو مکتب‌ساز بودند و در این مکتب انسان باید بیدار باشد.

وی با اشاره به اینکه حفظ و دفاع از نظام اسلامی به عنوان سنگر و حرم اسلام از جمله مواردی است که در وصیت‌نامه سردار سلیمانی به آن تأکید شده است، تصریح کرد: یکی دیگر از تأکیدات سردار سلیمانی در این وصیت‌نامه به مردم، عزیز دانستن ولایت‌فقیه مانند جان‌شان است.

زارعی با بیان اینکه ما می‌توانیم همواره مکتب سردار سلیمانی را برای خود حفظ کرده و پیرو مکتب فکری این شهید والامقام باشیم، خاطرنشان کرد: وصیت‌نامه شهید سلیمانی، هشداردهنده و بیدارگر بوده و نگاه ملی، انقلابی و اتحادآفرین و وحدت‌بخش به همه موضوعات دارد.

انتهای پیام
captcha