شهید سلیمانی درس استقامت و ایستادگی داد
کد خبر: 4025189
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
حجت‌الاسلام موسی‌پور در گفت‌وگو با ایکنا:

شهید سلیمانی درس استقامت و ایستادگی داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سردار سلیمانی درس استقامت و استواری را به مسئولان و مردم آموخت؛ درسی که شکست دشمن را رقم زده و موجب سلطه‌ناپذیری مردم شده است.

حجت الاسلام موسی پور

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و آمریکای خبیث از طریق ترور سردار سلیمانی، فروکاستن امواج مقاومت بود و تصور می‌کردند با شهادت سردار، جبهه مقاومت آسیب جدی خواهد دید، اما وقتی به روند تحولات در جبهه مقاومت می‌نگریم، می‌بینیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی در این رابطه افزود: این مهم مرهون دو چیز است؛ یک برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی که شهید سلیمانی انجام می‌داد و دوم اینکه امثال شهید سلیمانی بحمدالله در نیروهای سپاه و بسیج راه نورانی شهید را ادامه داده‌اند و ان‌‎شاءالله این مسیر پررونق‌تر و قدرتمندتر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سردار سلیمانی درس استقامت و استواری را به مسئولان و مردم آموخت؛ درسی که شکست دشمن را رقم زده و موجب سلطه‌ناپذیری مردم شده است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با تأکید بر اینکه سبک زندگی شهید سلیمانی باید الگویی برای مسئولان و مدیران باشد، افزود: اینکه شهید سلیمانی در میان مردم حضور داشت و ساده‌زیستی را ملاک قرار داده بود می‌تواند رمز موفقیت مدیران و مسئولان باشد. شهید سلیمانی در جبهه‌های نبرد همیشه پیش‌قدم و جلوتر از بقیه حرکت می‌کرد و رفتار صمیمانه و ساده‌زیستی او جاذبه برایش ایجاد کرده بود و بر تعداد دوستان و یارانش هم افزوده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک اسطوره برای ملت ایران است و از این اسطوره موضوعات بسیاری را می‌توان آموخت، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران اسطوره‌های بسیاری را خلق کرده اما شهید سلیمانی از ویژگی‌هایی برخوردار است که او را متمایز از بقیه اسطوره‌ها کرده است؛ شهید سلیمانی تئوریسین نظامی بود، پیوند عمیقی با سیاسیون داشت، از نفوذ کلام برخوردار بود، توده مردم را کنار خود داشت، شخصیتی فراجناحی بود و از همه مهمتر همیشه خود را پیرو ولایت می‌دانست و به همین دلیل نقش مهم و محوری در میدان نبرد و تقویت اتحاد ملی داشت.

انتهای پیام
captcha