شهادت سردار سلیمانی تقویت محور مقاومت را به دنبال داشت
کد خبر: 4025127
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
شربیانی در گفت‌وگو با ایکنا:

شهادت سردار سلیمانی تقویت محور مقاومت را به دنبال داشت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی نه‌تنها خللی در محور مقاومت ایجاد نکرده، بلکه شهادت این سردار بزرگوار تقویت محور مقاومت را به دنبال داشته است. ان‌شاءالله ثمره نهایی این خون پاک و خون همه شهدا ایجاد حکومت عدل و نیز حکومت مستضعفین در جهان است.

جعفر شربیانی

جعفر شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: همان‌طورکه همه بزرگان به‌ویژه مقام معظم رهبری فرمودند، مکتب شهید سلیمانی و ثمره خون او قطعاً تقویت محور مقاومت را در منطقه و سایر نقاط جهان در پی داشته است.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی نه‌تنها خللی در محور مقاومت ایجاد نکرده، بلکه شهادت این سردار بزرگوار تقویت محور مقاومت را به دنبال داشته است. ان‌شاءالله ثمره نهایی این خون پاک و خون همه شهدا ایجاد حکومت عدل و نیز حکومت مستضعفین در جهان است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ادامه‌دار بودن انتقام سخت از قاتلان، آمران و مسببان ترور شهید سلیمانی بیان کرد: انتقام خون شهید سلیمانی تنها به بمباران پایگاه نظامی عین‌الأسد محدود نشده و این انتقام ادامه‌دار است و باید منتظر تحقق یک انتقام بزرگ بود؛ انتقامی که مقام معظم رهبری در ساعات اولیه بعد از شهادت سردار سلیمانی وعده‌ آن را داده‌اند. به عبارت دیگر این انتقام بزرگ ابعاد گسترده دیپلماسی، حقوقی و بین‌المللی را به همراه دارد و ضروری است که برای تحقق انتقام بزرگ تمام مسئولان و مردم ایران به خون‌خواهی شهید سلیمانی ادامه دهند.

شربیانی با بیان این مطلب که از مکتب سردار سلیمانی درس‌های بسیاری را آموختیم، افزود: این مکتب آن‌چنان فراگیر و پرمفهوم است که راه چگونه زندگی کردن، چگونه با ظلم و ستم مقابله کردن و راه و رسم ساده‌زیستی را می‌آموزد. این مکتب با مکتب امام راحل پیوند خورده و به عبارت دیگر در امتداد مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: مکتب شهید سلیمانی محدود به زمان و مکان خاص نیست. همانطورکه مشاهده کردیم در تشییع پیکر ایشان طیف‌های گسترده مردم از تفکرات و باورهای مختلف برای شهید سلیمانی اشک می‌ریختند و خون‌خواهی او را فریاد می‌زدند و یا اینکه در عراق چه حضور پرشوری از مردم را شاهد بودیم.  سردار سلیمانی تنها یک الگو برای نظامیان نیست بلکه یک الگو برای همه مردم ایران است.

انتهای پیام
captcha