مکتب شهید سلیمانی توقف‌ناپذیر است + صوت
کد خبر: 4025064
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

مکتب شهید سلیمانی توقف‌ناپذیر است + صوت

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بود که هرگز تأثیرات عملکرد او بر جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود؛ مکتب شهید سلیمانی وسیع‌تر از آن است که توقف‌پذیر باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی

حجت‌‎الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با بیان اینکه جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت شد، گفت: این جبهه در سرتاسر جهان وسعت پیدا کرده و همه متوجه شدند که آمریکا یک قلدر بی‌بندوبار جاهلی است که با ترور سردار سلیمانی خود را منزوی کرده، اما در مقابل جبهه مقاومت روزبه‌‎روز قوی‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: شهید سلیمانی سرداری بود که همه کشورهای منطقه را از شر داعش و گروهک‌های تکفیری نجات داد و اکنون همه مردم درک می‌کنند که اگر داعش ادامه پیدا می‌کرد نه اروپایی‌ها آرامش داشتند و نه در منطقه آسیای غربی کسی آرامش داشت و حتی این ناامنی به سایر کشورها در سایر قاره‌ها کشانده می‌شد و فاجعه عظیم به بار می‌آورد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اظهار کرد: این تشییع پیکر نشان داد شهید سلیمانی بزرگتر از آن بود که با شهادت او جبهه مقاومت ضعیف شود، بلکه یاران و هواداران و کسانی‌که در جبهه مقاومت فعالیت داشتند، تقویت شدند و با قدرت بیشتر از مشروعیت عالی‌تر برخوردار شدند، لذا امروز جبهه مقاومت از زمان حیات شهید سلیمانی قوی‌تر شده است.

ابراهیمی با بیان این مطلب که ما معتقدیم شهید سلیمانی حی و حاضر است، گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بود که هرگز تأثیرات عملکرد او بر جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود؛ مکتب شهید سلیمانی وسیع‌تر از آن است که توقف‌پذیر باشد. کسی که مؤسس و بنیان‌گذار یک مکتب انقلابی، خداخواهی و مخلصانه است هرگز نامش از یادها نمی‌رود. به تعبیر سعدی؛ «سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز / مرده آن است که نامش به نکویی نبرند.»

وی بیان کرد: امروز آوازه شهید سلیمانی دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. خداوند بشارت داده که شهدا وقتی شهید می‌شوند علاقه‌مندان بسیاری پیدا خواهند کرد و به آنها ملحق خواهند شد. خون شهید سلیمانی می‌جوشد و روزبه‌روز بر قدرت و تقویت جبهه مقاومت می‌افزاید.

این فعال سیاسی اصولگرا معتقد است، با شهادت سردار سلیمانی بساط کفر، زورگویی، قلدری و خباثت آمریکا برچیده شد و قدرتی شیطانی از پای درآمد.

کد
انتهای پیام
captcha