بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4025048
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
در سمنان

بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطر سردار سلیمانی گفت: برای بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سلیمانی، بیش از 100 برنامه و فعالیت فرهنگی ـ هنری در این استان برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری بیش از 100 فعالیت فرهنگی هنری ویژه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 11 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصیات اخلاقی و مبارزاتی شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف گفت: شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و چهره‌ بین‌المللی مقاومت است.

وی افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت زیرا زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

فلاح با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل برای بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی سردار قاسم سلیمانی یادآور شد: برنامه‌های مختلف و متنوعی برای پاسداشت این ایام توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، انجمن‌ها و موسسه‌های فرهنگی ـ‌ هنری در استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی، مسابقات فرهنگی هنری و نیز کتابخوانی، تولید و ارائه عکس نوشته، برپایی نمایشگاههای مختلف، برگزاری کارگاهها و ورکشاب های مختلف هنری، طراحی، خوشنویسی، خاطره‌گویی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع ایثار و شهادت را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

فلاح اکران فیلم‌های کوتاه مقاومت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: این فیلم‌ها از یازدهم تا شانزدهم دی در برخی سینماها اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha