فعالان فرهنگی اردبیل بصیرت را در جامعه تبیین کنند
کد خبر: 4024763
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

فعالان فرهنگی اردبیل بصیرت را در جامعه تبیین کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: فعالان فرهنگی وظیفه خطیر گسترش و تبیین بصیرت را در جامعه دارند و بایستی در این راستا فعالیت‌های فرهنگی خود را برنامه‌ریزی و بسط دهند.

بصیرتبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، نهم دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: فعالان فرهنگی وظیفه خطیر گسترش و تبیین بصیرت را در جامعه دارند و بایستی در این راستا فعالیت‌های فرهنگی خود را برنامه‌ریزی و بسط دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: همه اقشار جامعه به بصیرت نیاز دارند و بایستی مراکز فرهنگی برنامه‌ریزی کلان در این زمینه داشته باشند تا با تدابیر فرهنگی موجب نشر بصیرت در جامعه شوند.

این مقام مسئول اعلام کرد: 9 دی ماه به عنوان روز نمادین بصیرت ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و شاهد هستیم که دشمنان اسلام و انقلاب با فتنه های که از انتخابات 88 به راه انداخته بودند در این روز خاموش شد.

سقاء عنوان کرد: فعالان کانون‌های مساجد مصادف با روز نهم دی ماه با حضور در مزار شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق خواهد کرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های بصیرت‌افزایی و نشست‌های روشنگری در کانون‌های مساجد تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت که نوجوانان و جوانان به عنوان پرچمداران این انقلاب در مناسبت های ملی و مذهبی حضور چشمگیری دارند و تلاش می‌کنند تا خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند.

انتهای پیام
captcha