اهدای بیش از ۵ هزار بسته معیشتی شب یلدا به نیازمندان
کد خبر: 4023329
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
از سوی خیران البرزی انجام شد؛

اهدای بیش از ۵ هزار بسته معیشتی شب یلدا به نیازمندان

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیران مراکز نیکوکاری البرز با اهدای بیش از پنج هزار بسته یلدایی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در یلدای مهربانی مشارکت کردند.

کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه هدف از این طرح خلق لحظه‌های شاد، خوشحال‌ کردن دل افراد نیازمند و خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیران مراکز نیکوکاری با اهدای بیش از پنج هزار پک یلدایی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در یلدای مهربانی مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه این طرح نسبت به سال گذشته رشد ۳۳ درصدی داشته است، افزود: بسته‌های یلدایی اهدایی حامیان و خیران شامل آجیل، شیرینی، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی‌ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

این مسئول با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران با هدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان، گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به‌صورت مستقیم، به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

لشینی یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR(درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha