«یاقوت‌های مهربانی» به دست خانواده‌های نیازمند رشت رسید
کد خبر: 4023070
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
دبیر کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گیلان:

«یاقوت‌های مهربانی» به دست خانواده‌های نیازمند رشت رسید

دبیر کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان بیان کرد: این کانون در آخرین شب پاییز و آغاز زمستان ۱۴۰۰، در راستای کمک به محرومان استان و هم‌زمان با ایام فاطمیه با پویش دانشجویی یاقوت‌های مهربانی، در کنار خانواده‌های کم‌برخوردار شهر رشت بود.

پویش دانشجویی یاقوت های مهربانی

فاطمه قلیزاده، دبیر کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گیلان از توزیع بسته‌های معیشتی در آخرین شب پاییز و آغاز زمستان امسال به تعدادی از خانواده‌های کم‌برخوردار رشت خبر داد و گفت: پویش دانشجویی «یاقوت‌های مهربانی» توسط کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان اجرا شده‌ است.

قلیزاده با بیان اینکه رسالت این کانون حمایت از محرمان به واسطه مسئولیت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در راستای رسالتمان و با توان دانشجویی، پویشی را در آستانه بلندترین شب سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی کردیم تا با کمک هم بتوانیم اقلام غذایی و بسته‌های یلدایی را تهیه و به‌دست افراد نیازمند شهر رشت برسانیم.

وی تصریح کرد :پویش دانشجویی «یاقوت‌های مهربانی»، در واقع پیک مهربانی دانشجویان دغدغه‌مند و دلسوز به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرمان بود. در این پویش دانشجویی ۱۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی (همچون حبوبات، روغن، رب، ماکارانی)، آجیل سنتی یلدایی و میوه توسط دانشجویان جمع‌آوری و تهیه و با همکاری موسسه خیریه حامیان تجلی مهر خورشید، گروه جهادی مردمی آل یاسین و گروه مردمی لیلامهر به دست خانواده‌های کم‌برخوردار مناطق محروم و حاشیه شهرستان رشت رسید.

دبیر کانون مهربانان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان در پایان افزود: خداوند مهربان را شاکریم که مجموعه سازمان دانشجویان گیلان این توفیق را پیداکرد تا همزمان با ایام فاطمیه به مصداق آیه۹۲ سوره آل عمران «لن تنالو البر حتی تنفقوا مما تحبون» و الگوپذیری از سیره حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها که هرسه مرتبه انفاق (صدقه، مواسات و ایثار) را در زندگی خود به ما آموختند، در کنار فعالیت در عرصه توانمندسازی دانشجویان، بتواند با ارسال پیک‌های مهربانی به این خانواده‌های عزیز گرمابخش قلب‌هایشان باشد.

انتهای پیام
captcha