توزیع ۵۰ بسته معیشتی «مهر فاطمی یلدای مهربانی» در بین نیازمندان ملایری
کد خبر: 4022783
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

توزیع ۵۰ بسته معیشتی «مهر فاطمی یلدای مهربانی» در بین نیازمندان ملایری

بیش از ۵۰ بسته یلدایی با نام «مهر فاطمی یلدای مهربانی» از سوی هیئت حضرت خدیجه(س) و پیروان عترت خواهران ملایر در بین نیازمندان توزیع شد.

 بسته معیشتی منیره روزبهانی، مسئول هیئت حضرت خدیجه(س) و پیروان عترت خواهران ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت شب یلدا تعداد 50 بسته معیشتی با عنوان «مهر فاطمی، یلدای مهربانی» از سوی هیئت خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیئت حضرت خدیجه(س) در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت گوسفند، میوه شب یلدا و غیره بود  افزود: هیئت در طول سال کمک‌های خود را در مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های نیازمند دارد، این کمک‌ها از ابتدای امسال حدود 500 بسته معیشتی بوده که در قالب طرح مهر مهدوی، طرح علی یاوران و غیره در طی چند مرحله توزیع شده است.

روزبهانی با بیان اینکه همه کمک‌ها از سوی خیران و اعضای هیئت است، تصریح کرد: این هیئت علاوه بر این کمک‌ها برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را نیز در طول سال دارد.

مسئول هیئت حضرت خدیجه(س)، در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: در این راستا هیئت پیروان عترت خواهران و حضرت خدیجه(س) به مدت 20 روز برنامه عزاداری، سخنرانی، خطبه حضرت زهرا(س)، ختم قرآن و غیره را دارد.

انتهای پیام
captcha