بزرگداشت سردار دل‌ها به شیوه جهادگران فارس / 100 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود
کد خبر: 4022579
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

بزرگداشت سردار دل‌ها به شیوه جهادگران فارس / 100 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از برگزاری هشتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در این استان خبر داد و گفت: در این راستا 100 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس امروز، 30 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: یکی از برنامه‌های جهادگران بدین مناسبت اجرای هشتمین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه با نام و یاد این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه این رزمایش طی روزهای 5 تا 13 دی‌ماه سال جاری در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: در قالب این رزمایش 100 بسته معیشتی میان نیازمندان استان فارس توزیع خواهد شد، همچنین نذر رهایی یا همان آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، اهدا بسته‌های بهداشتی و انجام خدمات مومنانه، نذر خون، خدمت‌رسانی آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند به ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، مرمت و بهسازی منازل محرومین و خدمت‌رسانی به بیماران و نیازمندان به صورت محله‌محور نیز از دیگر بخش‌های این رزمایش هستند.  

قزل‌سفلی بیان کرد: رزمایش مذکور با رویکرد تلفیقی کمک و خدمت مومنانه و به صورت محله‌محور است که با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در این رزمایش همه اقشار از جمله بازاریان،  اساتید، حقوقدانان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، مهندسان، پزشکان و دیگر اقشار نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه فارس اهداف این رزمایش را برشمرد و گفت: به اوج رساندن مجدد خدمت‌رسانی به آحاد مردم به ویژه محرومان، مستضعفان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در کنار زنده نگه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی از اهداف این رزمایش است چراکه یکی از الگوهای رفتاری و برجستگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی توجه به محرومین و نیازمندان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درس‌های شهید سلیمانی برای بسیجیان گفت: حاج قاسم به اعضای بسیج و سپاه یاد داد که باید همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی حضور داشت؛ شهید سلیمانی همانگونه که در جبهه مقاومت در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستاد در جریان سیل نیز کنار مردم بود بنابراین بسیجیان نیز باید در مبارزه با فقر و محرومیت کنار مردم باشند.

قزل سفلی با بیان اینکه امروز بسیج به ویژه اعضای گروه‌های جهادی پرچم‌دار خدمت‌رسانی به مردم هستند، بیان کرد: این موضوع در دو سال اخیر در قالب رزمایش‌های خدمت‌رسانی به محرومین، مستضعفین و به ویژه آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا بیش از گذشته نمود داشته است.

انتهای پیام
captcha