برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول+عکس
کد خبر: 4021118
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول+عکس

سیصد و چهل و چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «شهید اول، جنگ جمل، پژوهش» روز گذشته، ۲۳ آذرماه در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

 علی صالح‌ المومنینبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم سیصد و چهل ‌و چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «شهید اول، جنگ جمل، پژوهش» روز گذشته، 23 آذرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دعای توسل با نغمه مداح اهل بیت(ع) حسین مظلومی انجام شد و در ادامه شرح حکمت ۲۶۸ نهج‌البلاغه امام علی(ع) در «تعادل برخورد با دوست و دشمن» توسط استاد محمدباقر زنگانه انجام شد و توضیحی کوتاه در زندگی نامه و سرنوشت فقیه برجسته شیعی، شمس‌الدین محمد بن مکی عاملی (معروف به شهیداول) توسط مجری برنامه کربلایی رضا صدقی ارائه شد.

همچنین در این جلسه آیات ۶ تا ۱۰ سوره حجرات، سوره تین و سوره کوثر توسط استاد علی صالح‌ المومنین نفر برتر قرائت دانشجویی کشور قرائت شد. و تفسیر آیه 12 سوره یاسین در‌باره حساب و کتاب دقیق اعمال و آثار آنها در زندگی و سرنوشت دنیا و آخرت و تأثیر اعمال کوچکی که به نظر نمی‌آید، اما آثاری بزرگ و سازنده یا مخرب در سرنوشت افراد و ملتها دارد. توسط استاد سیدمحمد حسینی واعظ پایان بخش این جلسه قرآنی بود.

این جلسه قرآنی هر هفته سه‌شنبه به‌صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه http://tv.khademeen.ir/khademeen و پیام رسان گپ به آدرس کانال  https://gap.im/khademeen‌، شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال http://rubika.ir/khademeen  و پیام‌رسانه سروش https://splus.ir/sapp_events/khademeen_tv پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha