اهدای 180 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند هرمزگان
کد خبر: 4020836
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

اهدای 180 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اهدای 180 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در مناطق محروم استان با همکاری و مشارکت قرارگاه مدینه منوره خبر داد.

شانزدهمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، 23 آذرماه، اظهار کرد: ما در راستای تسهیل امر ازدواج آسان به زوج‌های جوان اقدامات مؤثری را انجام داده و در رزمایش کمک‌های مؤمنانه تحت عنوان «سرزمین احسان»، تعداد 180سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در مناطق محروم استان اهدا کردیم.

وی افزود: ارزش هر سری جهیزیه 15میلیون تومان بوده که در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به این امر اختصاص داده شده است. این تعداد سری جهیزیه با همکاری و مشارکت قرارگاه مدینه منوره تهیه شده و یخچال، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی، پتو و ظروف کامل آشپزخانه از جمله اقلامی هستند که در این رزمایش به زوج‌های نیازمند مناطق محروم استان اهدا شد.

یادآور می‌شود؛ شانزدهمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سطح استان هرمزگان با حضور سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مسئولین استانی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha