پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارس
کد خبر: 4020004
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارس

وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرا رسیدن «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارس، پیامی صادر کرد.

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارسبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرا رسیدن «هفته قرآن، عترت و نماز» در مدارس، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو فراگیر شدن فرهنگ قرآن، عترت و نماز در سطوح مختلف جامعه است، وزارت آموزش و پرورش با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضمن استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های اداری و رسانه‌ای، نسبت به اولویت یافتن توسعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز همت خواهد گمارد.

به فضل الهی و عنایات ائمه اطهار علیهم السلام تلاش خواهیم کرد با همت و پشتکار همکاران گرانقدر در سراسر کشور، همراهی سایر نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور و پشتیبانی دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی، شاهد گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های این سه منشور نورانی در مدارس، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان باشیم.

فرصت هفته قرآن، عترت و نماز را غنیمت می‌دانم و مراتب تشکر و قدردانی خود را نثار تمامی همکاران پرتلاش و خدوم می‌نمایم که باورمندانه و عاشقانه در جهت توسعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز قدم بر می‌دارند.

از دانش‌آموزان عزیز که بار سنگین ساختن آینده انقلاب اسلامی درگام دوم برعهده آنان است می‌خواهم همواره به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی توجه کنند و با استعانت از خداوند متعال، تمسک به ثقلین یعنی کتاب خدا و اهل بیت پیامبر اسلام(ص) کوشا باشند.

با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا حرکت عظیم الهی انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضـرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، متصل شود.

انتهای پیام
captcha