کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس
کد خبر: 4017663
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد + عکس

سیصدو چهل‌ودومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «مدرس‌، شاخص نمایندگی مجلس» روز گذشته 9 آذرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد.

استاد ابراهیم جهش قاری استانی  در کرسی تلاوت و تفسیر قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم سیصدو چهل‌ودومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، با عنوان «مدرس‌، شاخص نمایندگی مجلس» با حضور برخی از قاریان ممتاز استانی بعدازظهر روز گذشته 9 آذرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای امام رضا(ع) علی‌آبادکتول برگزار شد.

در این مراسم محمد ابراهیم جهش‌، قاری ممتاز استانی به تلاوتی از آیات کلام الله مجید پرداخت و همچنین در ادامه تلاوت قرآن توسط نعمت کردکتولی یکی از شرکت کنندگان انجام شد.

حجت‌الاسلام قنبربیگی، امام جمعه دره شهر ایلام طی ارتباط زنده تصویری به بیان تفسیری آیات قرآن پرداخت و اجرای دعای توسل‌، توسط محمد ابراهیم جهش و بیان نهج‌البلاغه از سوی محمد باقر زنگانه در این مراسم صورت گرفت.

این جلسه قرآنی هر هفته سه‌شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه tv.khademeen.ir/live و پیام‌رسان سروش به آدرس sapp.ir/sapp_events /khademeen_tv و شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس rubika.ir/khademeen  پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha