۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد
کد خبر: 4015601
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
به مناسبت هفته بسیج؛

۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد

همزمان با هفته بسیج، ۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف چهارمحال‌وبختیاری به‌صورت ارتباط تصویری به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح پروژه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در مراسم افتتاح 45 پروژه محرومیت‌زدایی در استان که با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: این 45 پروژه محرومیت‌زدایی استان با تلاش گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان احداث شده و امروز افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه 30 پروژه از این تعداد توسط بسیج سازندگی و 15 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند، افزود: مسکن مددجویان، کارگاه‌های اشتغالزایی، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و طرح‌های آبرسانی از جمله این پروژه‌ها هستند.

فولادی محرومیت‌زدایی را از رسالت‌های اصلی بسیج سازندگی برشمرد و اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت‌های مختلف گروه‌های جهادی و خیران استان استفاده می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) رزمایش اقتدار جهادگران، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی و کمک به زلزله‌زدگان کوهرنگ را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج سال جاری برشمرد و گفت: بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج 120 برنامه محوری در سراسر شهرستان‌های استان با محوریت محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق دوردست برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha