1500 بسته معیشتی در البرز توزیع شد
کد خبر: 4015532
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

1500 بسته معیشتی در البرز توزیع شد

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، لوازم‌التحریر، نان رایگان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین البرز توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی

محدثه داودی، مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: گروه جهادی شهید مهدی عسگری در عرصه‌های مختلف جهادی اعم از عمرانی، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و به‌صورت تخصصی در زمینه بهداشت و درمان در مناطق حاشیه‌نشین استان البرز فعالیت دارد.

وی با اشاره به اقدامات گروه جهادی شهید عسگری برای مقابله با کرونا، بیان کرد: این گروه جهادی از آغاز شیوع ویروس کرونا نیروهای لازم را برای کمک به کادر درمان به بیمارستان‌های استان البرز اعزام و نسبت به تغسیل اموات کرونایی، ضدعفونی اماکن پرتردد و توزیع پوسترهای پیشگیری از بیماری کرونا اقدام کردند.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری ناحیه امام سجاد(ع) سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، لوازم‌التحریر، نان رایگان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین البرز توزیع شد.

وی بیان کرد: گروه جهادی شهید مهدی عسگری اولین تولید محتوا کشور در خصوص کرونا انجام داد و پوسترهای پیشگیری از کرونا در استان توزیع شد. همچنین چندین مرحله به‌منظور تقدیر و تشکر از کادر درمان بسته‌های میان وعده به همراه شاخه گل تهیه و اهدا شد.

داودی متذکر شد: همچنین در آغاز شیوع بیماری کرونا، گان‌ها و وسایل محافظتی برای کادر درمان در استان البرز و بیمارستان‌های زابل تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام
captcha