تمسک انقلاب به آموزه‌های قرآن با گذشت چهار دهه
کد خبر: 4012213
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد:

تمسک انقلاب به آموزه‌های قرآن با گذشت چهار دهه

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی زمینه احیای دین را فراهم کرده به طوری که 43 سال است که به قرآن تمسک داریم و براساس آموزه های قرآنی حرکت می کنیم. همین ایمان به وعده های الهی موجب شده که کمترین وابستگی را به کشورهای دنیا داشته باشیم.

 سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجابه گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا امروز، 19 آبان‌ماه در اختتامیه سی ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا در گیلان، با اشاره به برنامه های خوب نیروی انتظامی استان گیلان در حوزه قرآن، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های خوب در اجرای برنامه های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است.

وی با اشاره به رضایت رهبر انقلاب از عملکرد نیروی انتظامی، افزود: ناجا در وظیفه ذاتی خودش که برقراری نظم و امنیت در کشور است، عملکرد قابل قبولی دارد و همچنین در عرصه های فرهنگی و قرآنی خوش درخشیده است.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه ناجا در مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات نیز نقش آفرین بوده است، بیان کرد: عملکرد ناجا موجب تأمین امنیت انتخابات و صندوق‌های رأی شد و شاهد برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت همگانی خانواده ناجا در این عرصه حساس سیاسی بودیم. امیدواریم دولتمردان از این ظرفیت برای خدمت رسانی بیشتر به مردم استفاده کنند.

بهرامی، با اشاره به تهیه و توزیع 200 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور توسط ناجا در رزمایش مؤمنانه، گفت: ناجا جزو نخستین سازمان های مستقر در مرز مهران و شلمچه بود تا به زوار اربعین خدمت رسانی کند.

وی رضایتمندی مردم در کنار رضایت رهبر انقلاب از عملکرد ناجا را مایه افتخار دانست و اضافه کرد: رمز موفقیت ناجا در تمام ماموریت ها، برنامه ها و فعالیت ها پیروی از تدابیر و فرامین رهبر انقلاب است و نیروهای انتظامی خودشان را سرباز ولایت ، انقلاب، نظام و وطن می دانند.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی ناجا، با تأکید بر لزوم انس جامعه با قرآن به‌ویژه جوانان، تصریح کرد: تنها با تلاوت نمی‌توان با قرآن انس گرفت بلکه باید با قرآن مانوس باشیم، زیرا راه سعادت و رستگاری مراجعه به قرآن است و بیش از 100 آیه درباره اهمیت قرائت قرآن داریم.

وی با بیان اینکه قرائت روزانه قرآن باید جزو برنامه های ثابت همه نهادها به‌ویژه نیروهای مسلح باشد، بیان کرد: خواندن قرآن در خانه را فراموش نکنید، زیرا امروز به برکت انقلاب و خون شهدا این فرصت فراهم شده است و باید در کنار قرائت قرآن، فهم و تدبر داشته باشیم.

بهرامی، قرائت قرآن را مقدمه تدبر در آیات دانست و اضافه کرد: برگزاری محافل و مجالس و مسابقات قرآن با هدف قرآنی شدن جامعه، سبک زندگی، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اخلاق ما است.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی ناجا، نهضت انقلاب اسلامی و بیرون راندن طاغوت را براساس عمل به قرآن دانست و گفت: انقلاب اسلامی زمینه احیای دین را فراهم کرده و لذا 43 سال است که به قرآن تمسک داریم و براساس آموزه های قرآنی حرکت می کنیم. همین ایمان به وعده های الهی موجب شده که کمترین وابستگی را به کشورهای دنیا داشته باشیم و جزو معدود کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا هستیم.

وی اقتدار و امنیت و آرامش و عزت کشور را به برکت قرآن دانست و گفت: مادامی که با قرآن انس داشته باشیم، از اقتدار و امنیت برخوردار خواهیم بود و لذا باید از فرصت خدمتگزاری برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha