بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در کردستان توزیع می‌شود
کد خبر: 4008348
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در کردستان توزیع می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان گفت: در این راستا دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های بی‌بضاعت کردستانی توزیع خواهد شد.

سرهنگ سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستانبه گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، دیروز، چهارم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان اظهار کرد: طی این هفته ۲۰۰ برنامه در قالب ۲۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان سنندج اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در سنندج خبر داد و افزود: در این راستا دو هزار و 600 بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد و 200 میلیون ریال بن خانواده‌های بی‌بضاعت سنندجی توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در این هفته همچنین ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۸۰ میلیون ریال و ۵۰ عدد تبلت‌ به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، یادواره شهدای دانش آموز، تقدیر از دانش‌آموزان، رونمایی از تندیس شهید رضا خدامرادپور و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های دانش‌آموزآن کم بضاعت برخی از این برنامه‌ها است.

شعبانی با اشاره به برگزاری تعدادی از ویژه برنامه‌های این هفته به صورت مجازی و یا درون مدرسه‌ای افزود: حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، انجام پویش‌هایی در فضای مجازی و کانال شاد تحت عناوین نوجوان پلاس و دنیای بدون استکبار برخی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب میدان دادن و اعتماد کردن به جوانان، نوجوانان و به ویژه دانش‌آموزان بود که امام راحل اعتماد خوبی به این اقشار کردند و نتیجه آن در همان مقطع و مقاطع دیگر مشاهده شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان شهید باقری و شهید کاظمی را نتیجه همین اعتماد و میدان دادن به جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان دانست و یادآور شد: وجود ۳۶ هزار دانش آموز شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

انتهای پیام
captcha