مشکل زیربنایی استان گلستان به همت استاندار جدید مرتفع شود
کد خبر: 4008256
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
نماینده ولی فقیه در گلستان:

مشکل زیربنایی استان گلستان به همت استاندار جدید مرتفع شود

نماینده ولی فقیه در گلستان  با تبریک به زنگانه به عنوان استاندار جدید گلستان گفت: رفع مشکلات استان باید مورد توجه استاندار جدید باشد و مشکل زیربنایی استان باید به همت استاندار جدید مرتفع شود.

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز ۴ آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه دکتر حق شناس در مدت ٢٨ ماه اظهار کرد: استاندار گلستان در طول ۲۸ ماه مخلصانه کار کرد و رمز موفقیت ایشان رابطه دوستانه ایشان با مردم بود. 

وی با تبریک به زنگانه به عنوان استاندار جدید گلستان گفت: رفع مشکلات استان باید مورد توجه استاندار جدید باشد و باید مشکل زیربنایی استان به همت استاندار جدید مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه یک مسئول باید اصل و فرع را از هم تشخیص دهد، بیان کرد: توجه به‌ مسائل اصلی و ریشه باید بر مسائل فرعی اولویت داشته باشد و اگر بیشتر مشکلات را اصولی و ریشه مورد توجه قرار دهیم، بیشتر مشکلات حل خواهد شد. 

نورمفیدی با اشاره به شعار سال که هرساله از سوی مقام معظم رهبری بیان می شود، گفت: چند سالی هست که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد را بیان می‌کند و این نشان می‌دهد که چقدر این موضوع اهمیت دارد. هدف گرفتن مانع‌زدایی‌ از تولید و اقتصاد، ریشه و اساس رفع همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه دولت‌ها باید نقش هدایت گر و راهنما را ایفا نماید، تصریح کرد: تولید اساس و رفع مشکلات اقتصادی است و انتظارم از دولت این است عنایت ویژه به این امر داشته باشند تا اقتصاد مردم بهبود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: وحدت یک تاکتیک نیست یک اصل الهی است تا وحدت نباشد نمی‌شود، کاری انجام داد، اگر اتحاد بین شیعه و سنی بیشتر باشد، دشمن نمی‌تواند در منطقه کاری انجام دهد.

وی به موقعیت اقتصادی جزیره آشوراده اشاره کرد و افزود: ٢٠ سال است که دنبالش هستم از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود، این جزیره می‌تواند سکوی پرتاب اقتصادی برای گلستان و منشأ رشد اقتصادی باشد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه نباید برای رفع مشکلات زیربنایی استان تعلل و کوتاهی شود، افزود: باید به تولید در استان توجه شود و استاندار جدید می‌تواند با یک تیم اقتصادی قوی برای تحقق این مهم و رفع موانع تولید این امر را محقق کند.

انتهای پیام
captcha