ماحصل دبیرستان‌های صدرا تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی است
کد خبر: 4008111
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ماحصل دبیرستان‌های صدرا تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی است

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی‌ گلستان در افتتاح کانون فارغ‌التحصیلان دبیرستان صدرای گرگان‌، گفت: در این دبیرستان‌ها نیرو‌های کارآمد و انقلابی در حوزه علوم انسانی تربیت می‌شوند که جزو سرمایه‌های نظام خواهند بود.

ارسالی سه شنبه//ماحصل دبیرستان‌های صدرا تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی استبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در افتتاحیه کانون فارغ‌التحصیلان، خیریه و هیئت دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه صدرای ولایت‌ گرگان که روز گذشته سوم آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه دبیرستان صدرا شامل مؤسسه خیریه، هئیت و کانون فارغ‌التحصیلان همانند یک دانشگاه تربیتی و معنوی عمل می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه که مرور و بازخوانی دانش فارغ‌التحصیلان این دبیرستان‌ها آثار و برکات فراوانی دارد، افزود: از ظرفیت و استعدادهای فارغ‌التحصیلان این دبیرستان‌ها در تحولات هدفمند در حوزه علوم انسانی حداکثر استفاده و بهره برداری را خواهیم داشت.

وی‌ افزود: زیرساخت‌های شخصیتی و هویتی و ریشه‌های فارغ التحصیلان این دبیرستان قابل اعتقاد، قوی و اصیل است و این موضوع به شکل‌گیری سلامت جمعی آنان کمک می‌کند.

گرزین با بیان اینکه فارغ التحصیلان دبیرستان‌های صدرای ولایت، جهادی، خودجوش، انقلابی، علمی و مهارتی و در‌حوزه علوم انسانی تحول آفرین هستند، افزود: فارغ‌التحصیلان این دبیرستان‌ها جزو کادرهای آینده مدیریتی، حقوقی، سیاسی، معرفتی و فکری نظام اسلامی خواهند‌ شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از قرآن و اهل‌بیت(ع) است، بیان‌کرد: هیئات مذهبی جای ارادت، رشد و پرورش پیدا کردن به انوار مقدسه و مرکز چشمه تحولات و خدمت رسانی اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: محبت‌، عنایت، رحمت و کرامت امام حسین(ع) چشیدنی است و انسان باید آن را حس‌ کند و اشک ریختن و عزاداری پل و ابزار است که اثر وجودی انسان را چندین برابر می‌کند.

گرزین‌ با بیان اینکه دبیرستان صدرای ولایت از جمله دبیرستان‌هایی است که با اشارات مقام معظم رهبری تشکیل شده است، تصریح کرد: در این دبیرستان‌ها نیرو‌های قوی، کارآمد و انقلابی در حوزه علوم انسانی تربیت می شوند و جزو سرمایه‌های نظام خواهند بود.

 

انتهای پیام
captcha