اولویت جدید استاندار گلستان تشکیل تیم قوی و کار آمد باشد
کد خبر: 4007978
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

اولویت جدید استاندار گلستان تشکیل تیم قوی و کار آمد باشد

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به استاندار جدید گلستان گفت: برای رفع مشکلات استان، شما به عنوان استاندار باید اولویت اول‌تان چیدن تیم قوی، دلسوز و اهل کار باشد تا بتوانید مشکلات را از مسیر راه بردارید.

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان  ظهر امروز در دیدار علی محمد زنگانه، استاندار جدید گلستان با خواندن روایتی از پیامبر گرامی اسلام گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید، همیشه به دنبال کار ریشه‌ای و بزرگ باشید و با کارهای کوچک خودتان را زیاد مشغول نکنید. کلام پیامبر(ص) به این معنا نیست که توجه به کارهای کوچک نداشته باشید، زیرا انجام کارهای کوچک به اندازه کارهای بزرگ ارزشمند است.

وی با بیان اینکه  یکی از برنامه‌های اساسی دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه و درگیری بین مسلمانان است. افزود: ما باید با هوشیاری خودمان مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم و چتر نظام را بالای سر همه جریان‌های سیاسی که مشکلی با نظام ندارند، داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در زمان انتخاب استانداران قبل هم این نکته را به آنان متذکر می‌شدم. پرداختن به پروژه‌های بزرگ و حل مشکلات کلان استان طبیعتا مشکلات ریز استان را نیز خود به خود حل خواهد کرد. شما چون اهل این استان هستید بیشتر از مسئولانی که اهل این استان نیستند انگیزه کار دارید. نه اینکه آنان اهل کار نباشند، منظور این نیست، بلکه انگیزه شما به عنوان یک گلستانی برای حل مشکلات استان یقینا بیش از دیگران است. 

نورمفیدی اظهار کرد: همه باید مسائل سیاسی و منافع شخصی  را رها کنند و همه دست به دست هم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به استاندار جدید گلستان گفت: برای رفع مشکلات استان، شما به عنوان استاندار باید اولویت اول تان چیدن تیم قوی، دلسوز و اهل کار باشد تا بتوانید مشکلات را از مسیر راه بردارید.

انتهای پیام
captcha