بانوان نقش فعالی در جامعه ایفا کنند
کد خبر: 4007312
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

بانوان نقش فعالی در جامعه ایفا کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، گفت: بانوان باید دوشادوش مردان در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه حضوری فعال داشته باشند.

بانوان باید همراه مردان در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه حضوری فعال داشته باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، 30 مهرماه در نشست هم اندیشی در مسائل زنان در حوزه دین‌داری و نقش‌آفرینی در حکومت اسلامی اظهار کرد: ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت را تبریک عرض می‌کنیم، آن چیزی که بیش از همه قدرت و عظمت خدا را نشان می‌دهد انسان است و حضرت رسول(ص)، نمونه یک انسان کامل است.

وی افزود: بزرگترین آیه الهی، پیامبر خدا(ص) است ما اگر بخواهیم به خدا برسیم باید در راه و روش پیامبر گام برداریم، هر کسی که با آن حضرت بیعت کرد یعنی با خدا بیعت کرده، هرچه در عالم هستی اصل است ریشه در وجود پیامبر(ص) دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بانوان در خلقت، لطافت الهی را با خود همراه دارند و اگر به‌خوبی تربیت شوند از وجود و درون با رحمت و لطف خداوند گره زده می‌شوند، خدای متعال برای بانوان ویژگی‌های منحصر به‌فردی برای الهی شدن، گام نهادن در صراط مستقیم و مقام شامخ مادر بودن در جهت تربیت انسان‌ها عطا فرموده است.

وی ادامه داد: خداوند عزوجل بانوان را مسلح به دین و ایمان کرده تا در مقابل وسوسه‌های شیطان بایستند و آنها دردانه خلقت خداوند بوده و باید برای چنین خلقتی شکرگزار بود بانوان باید دوشادوش مردان در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام
captcha